My Favourite :)


Hot Balloon :)

19 March 2011 .
Otw to Putrajaya
Perhh pergi tengok BELON PANAS . Best gilaaa .
walaupun time tuuu nk hujan -.- . But before nk sampai kteorang sempat singgah rumah cousin di BANGI 
HEE . yelahh nk amek dorang . Tiba2 pulak time tu perut masing2 lapar :/ HAHHA .
So singgah lah dekat restoran WARISAN . apa benda entah nama .
Yang aku tauu WARISAN je :P
Lepas makan baru lah kteorg pg tgk . Yeahhh
Sampai2 je ya allah ramai gila orang . Sesak je aku tgk . haishhh .
Awek gila ramai bhaii . *Keningkening xD
Cun cun semuaaa xDD. Uncle aku pulak gatal .
Terbeliak mata uncle aku tgk awek cun cun . Tak boleh blah btl -.- Haishh . Suka pulak uncle aku tgk ramai awek .
Padahal time tu GF dia jea ada dekat sebelah dia -.- ngek jea uncle akuu *sempat pulak tu . HAHA .
Tapi aku tengok GF dia selamber jeaaa , Tak touching2 pun -.- Maybe sebab kteorg ada kot tu yang tak
touching  Eeleh Podahhh , Kalau tak confrm2 dah TOUCHING . ==''